På jobbet..

Sitter vid datorn på jobbet nu.. lyckades komma undan kvällsfikat för att jag lovat renskriva åt Eva från ett möte hon varit på. Jag ville inte sitta där nere och frestas av allt..

Jag är så less på mig själv just nu! Mitt utseende.. har lyckats hålla det borta ett tag nu men orkar inte längre.. pallar inte med att se mig såhär längre.. Jag är äcklig! Avskyr att se mig i spegeln.. Imorgon efter jobb ska jag iväg och träna.. måste bara inom banken först och fixa med internetbanken.. sen ska vi till mormor som fyller år..

Måste få bort allt.. allt ska bort.. kände sådan lycka när jag var iväg och tränade i måndags.. precis så som jag gjorde förra våren precis innan då allt höll på att gå åt skogen.. eftersom det inte är så många på detta stället så slipper jag känslan över att alla tittar på mig och ser hur jävla ful jag är..

nä, nu måste jag skriva färdigt pappret åt eva..


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag finns här. love

2009-01-14 @ 22:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0