Resa på G!

Nu har jag varit och städat på fiman! Behövdes verkligen.. fint blev det iaf.. Tycker ofta att det är rätt skönt att komma dit och städa.

Efter att jag städat stack jag bort till älskade mormor för att dricka lite kaffe och prata om resan. Vi skulle igentligen ha beställt redan i höstas men så hände lite grejor för min del som gjorde att jag inte orka tänka så långt fram men nu är det dax. Vi hade ju först tänkt att ta en tripp till Thailand men jag ångrade mig, kände väl att det var för dyrt för min del. Visst mormor sa att hon kunde betala hälften men jag kände faktist inte för det.. Sen så tappade jag väl lite lusten att åka dit p.g.a annat som jag inte vill ta upp här.
Men idag har vi bestämt oss för att vi ska till Rhodos! Kollade på hotel och priser idag på datorn och vi hittade väl några favoriter så på fredag är det hon och jag som drar in till Lund och beställer resan. Vi två kommer göra Rhodos osäkert haha..




Ikväll så är det jag, Eva och Ann-Marie som ska göra gymmet osäkert.. haha

Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

Grekland är underbart! Gud va kul att du också ska resa :) Blir nog härligt!

2009-01-21 @ 21:21:11
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0