Sådär

Idag mår jag inte så bra faktist.. Jag vet inte riktigt vad det är.. För första gången på länge känner jag bara för att sova bort hela dagen.. kanske aldrig mer vakna upp.. För första gången på länge vill jag inget alls.. bara somna och inte vakna igen..

Drömde massa konstiga saker .. Krokodiler som bet mig, människor som sårade mig, lava och smärta.. brände mig.. Rymden kom närmare och närmare... den yttersta dagen...

Men en sak drömde jag om som inte var hemskt.. Jag piercade mig i örat.. en stor fet jävla ring genom överdelen av öret.. smärtan for genom mitt öra men jag bara log... härligt..

Sen var det dax för tatuering.. en stor jäkla gitarr över armen.. vacker var den.. synd att jag inte kan riktigt komma ihåg varje liten färg och varje litet steck.. När vi ändå höll på med en så fortsatte vi att tatuera resten av armen och ärligt talat så tittade jag på armen direkt när jag vaknade.. men inget vackert konstverk där inte.. sorg..

Fick precis ett samtal från min mehandlare om en ny tid.. pallar inte men jag måste väl.. Imorgon är det dax att träffa psykologen och jag vill bara inte! Vet inte varför men jag vill inte..

Nu måste jag städa lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0