Sänglyft och träningspass!

Jaha då var det fredag igen! Veckan går cp-fort!

Igår åkte ju jag med Emelie för att köpa säng! Det bar av mot Lund och Jysk som Emelie trodde öppnade klocan 9. Väl framme visade sig att dom öppnade 10! Varför står det då på hemsidan att dom öppnar 9? hmm.. Vad skulle vi nu göra? Vi körde bort till McDonalds för att vänta ut tiden.. Jag tog en liten miljschake och en ramlösa.. Emelie skulle smaka min milkshake och utbriste: "Vad jobbigt! Man måste suga helt hårt för att få ut något!" Jag vek mig dubbelt av skratt! Vi hade det så mysigt som man kan ha på en McDonalds resturang ända tills en gubbe började flirta med mig, jag log tillbaka för att inte vara oförskämd.. han såg ju ändå rätt kär ut haha.. Han hade iaf snygg skinnjacka! haha..

9:55 stod vi på parkeringen till Jysk som andra pensionärer och räknade ner tiden till klockan10.. Emelie var noga med att vi inte skulle vara först in så vi lät någon annan gå in först.. Väl inne fick jag äran att välja ut den bästa sängen. Jag rullade runt i sängarna och testade deras stötdämpare! Vi gick till kassan för att berätta vilken säng hon skulle ha och där stod Dick kassören!  Mycke trevlig kille! Dick skrek över hela affären efter Niklas som skulle hämta våra grejor. Jag guidade sedan Emelie till varuthämtningen och där stod Niklas och tog emot oss. Den jäveln orkade inte ens sätta i sängarna i vår bil utan det fick vi själva göra! Han måste varit helt slut efter deras gympass igår haha..

Sen återstod då bara att få upp sängarna till hennes lägenhet på tredjevåningen! Jag fick naturligtvis vara den som fick gå baklänges! Men vi klarade det bra.. Sen skulle vi då få ned den gamla! Jäklar vad tungt det var.. träningsvärk i armarna idag! Men vi fick ner det. Fick bara lite skador på min fot! haha..

Sen blev det ju då makover för både mig och Julia. Emelie fick vara frisör.. Så nu är jag blondie och len om benen efter julias vaxning.. lägger upp lite bilder sen..

En härlig dag det där! Emelies berättelse om hennes dröm var ju bara bäst! Hon hade drömt att hon bodde i min lägenhet och hennes mamma och ena syster plus min farmor(hennes mormor) var med i lägenheten. Emelie hade en pojkvän som liknade Freddie Mercury! Han var en mycket hotfull typ och kastade knivar efter Emelie var av en träffade i benet! Hon berättade om vilken smärta hon fått i det benet och hon hade huggt flera gånger i hans bröst men han dog inte. Sen säger farmor: "Du måste nog fly!" Och det för Emelie fasten först måste hon ju plocka ihop all Hequilles mat! Hequille är Emelies älskade hund och när hon berättade att hon först måste plocka ihop hans mat innan hon flyt från en galen man som vill döda henne fick mig att asgarva!

Ja, det var som sagt en hrälig dag! Tack så mycket Emelie! och tack julia för vaxningen! haha

Nu ska jag och duscha börjar 3 så det är jävligt brottom.. har varit och tränat och är svettig så jag kan inte skita i det..

ha det bra! puss

Kommentarer
Postat av: Julia

så lite så :)

2009-01-30 @ 16:51:14
URL: http://juuliiaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0