Sjukt dåligt humör!

Jag är på sjukt dåligt humör! Tycker denna helgen har varit pissigt tråkig! Fredagen var ju trevligt det var den=) men lördag och söndag ta mig i röven!

Lördag! Upp alldeles för sent. Bort om sportcentret, det var ju trevligt.. bort om Emelie som inte var hemma.. hämtade grejor där och lämnade mitt grejs till håret där.. körde och handla.. satt framför tv:n hela dagen.. hörde bara massa skit om vad jag åt hela tiden.. hatar när folk påpekar vad jag äter! Ge fan i det! Lång väntan hela dagen.. Det ända Désirée gör är att vänta och vänta och vänta.. Dagen slutade med att jag sov i soffan..

Söndag! Vaknade alldeles för sent! Ringt flera gånger till människor som inte går att få tag på.. Sur hela dagen.. får väl ställa in det här med tatuering eftersom ekonomin inte är den bästa.. Jo, om jag hade bott själv hade den varit perfekt för jag får ju bra lön denna gången.. men nu bor jag ju inte själv! Asförbannad över allt som är orättvist! Känner mig jävligt ensam och bortglömd! Jaja dagen är inte slut än.. det kan ju bli värre än vad det redan är.. Kunde lika gärna jobbat denna helgen!



Ni fattar säkert inget alls men det skiter jag i! Känner bara för att slå in pannbenet på någon.. kvittar vem!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag glömmer dig inte i alla fall:) jag har också haft en tråkig helg så kanske förstår hur du menar!blir så ibland...hehe irriterad har jag med varit:p men snart ska vi väl festa ihop:) det blir roligt:) saknar dig redan;) puss och kram

2009-01-25 @ 14:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0