Skit!

Jag gjorde precis det jag inte får göra och Oskar kom på mig.. Fan! Sen svarade jag honom så jäkla dåligt och han gick iväg.. känner mig som ett jävla as! Fattar ju att han bara bryr sig men det blev liksom så jäkla jobbigt.. han har aldrig konfronterat mig förut och jag fick panik!

Jag är bara så missnöjd med mig själv just nu.. jag pallar inte med denna jävla kropp! Pallar bara inte..

Ellinor var här innan och jag önskar att hon fortfarande var här.. ingen förstår som hon..

Jag är ett stort jävla äckligt fetto! Varför kan jag inte bara få tillbaka kontrollen igen?! Jävla skit!

Gå och dö Désirée!







Utan dig hade jag gått under<3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Dessi! älskade Dessi! Jag finns här för dig till 100%

Utan dig är jag nobody. Du är den finaste människan på jorden både på utsidan och insidan. Jag älskar dig!

2009-01-14 @ 12:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0