Snabba puckar!

Jaha, då har man jobbat.. gick mycke bra.. var precis att jag hann dit i tid. Exakt klockan 15:00 steg jag innanför dörranra till avdelningen. Begriper inte hur jag hann i tid med tanke på att jag steg in i duschen klockan 14:35 och stanna där säkert i 10 min.. Jag sprang sedan som en galning runt i hela lägenheten för att hitta allt jag skulle ha med mig och ha på mig... Jag som hade tänkt gå till jobbet.. jag fick slänga mig i bilen istället och köra som en galning hehe.. jag i ett nötskal, ute i sista sekunden..

Sitter och pratar med en kille nu på msn som jag pratade med för några år sedan.. vi hittade på massa sagor om prinsessor och prinsar då..haha.. det var tider det.. gud vad många jag pratade med då.. har hur många som helst på msn som jag inte kommer ihåg vem dom är..

Oskar verkar lite sotis för detta... haha lite roligt.. men jag älskar honom<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0