Tränat..

Har varit och tränat och man känner sig så duktig. Imorgon har jag nog träningsvärk men det gör inget. Har spelat the sims nu en timme, gud vad tiden går fort när man spelar det. Och nu sitter jag bara och lyssnar på musik, får väl snart gå och byta om. Ska ju börja jobba klockan 4..

Sen i fredags har jag nästan bara lyssnat på goa 90-tals hits. Det är härligt att tänka tillbaka på den tiden då allt var så enkelt och härligt. Jag var en självsäker och tuff tös! Emil och jag sprang i skogen och lekte, fiska i ån, byggde kojor och klättra i träd. Det var tider det. Sparka boll med pappa, målade teckningar med mamma. Sprang över till grannbarnen och hitta på bus tillsammans med dom. Ljusa minnen, härliga minnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0