Träning

Så nu har man precis kommit ur en härlig dusch! Varit på gymmet i 50 minuter ungefär och det känns underbart faktist.. Har ju en personlig tränare också.. min man! Skönt när han peppar mig!

Har även tvättat typ hela eftermiddagen.. sen tog tvättmedlet slut så jag får tar resten på fredag..

Imorgon är det jobb och åter jobb. Först till boendet och sen så ska jag vidare till firman och städa. Måste även in om banken för min jävla internetbank inte funkar! Bajs! Måste ju betala mina vackra örhängen som jag budat på.. i love tradera haha..

Nu får jag massage av Oskar och det känns gudomligt skönt. Älskar att få ryggen och axlarna masserade.. han är duktig min Oskar! För det mesta iaf haha..

Bjuder på en liten kärleksbild haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0