Roligt men tråkigt! Långt med ändå kort!

Vet inte varför jag tycker det är så roligt att skriva i sådana här listor.. Mindre roligt att läsa kanske...


1. Namn? Désirée Olsson
2. Ålder? 20 år
3. När är du född? Året var 1988 den 5 september när lilla jag hittade ut..
4. Trivs du med din längd? Nej längden är det inget fel på.. fast lite kortare hade inte skadat..
5. Har du fräknar? Ja det har jag.. fast mer på sommaren och jag älskar dom!
6. Civilstånd? Sambo
7. Trivs du med det? När Oskar är snäll trivs jag=P
8. Vart bor du? Hörby
9. Ditt motto? Never drive faster then your angels can fly!

PERSONLIGHET; 
10. Blyg?
Kan väl hända ibland..
11. Ansvarsfull? Ja.. för det mesta iaf.
12. Öppen? Är nog ganska öppen.. förutom när det gäller mina "mörka" känslor.
13. Djup? Mycket!
14. Ärlig? För det mesta.. men kan ibland försöka undvika sanningen..
15. Positiv? Lika positiv som en get på grönbete haha...
16. Smart? Smartare än de flesta!

BRUKAR DU;
17. Kramas?
Så ofta jag kan.
18. Titta på dig själv i spegeln? Hatar speglar men brukar dras dit på något vis..
19. Ha ångest? inte lika ofta längre..
20. Drömma mardrömmar? Nästan varje natt.. fast ibland kommer dom på dagen också..
21. Drömma sexdrömmar? Var ett tag sedan men när det väl händer är det mycket nice så länge det inte går över till en mardröm...
22. Kyssas? Mest pussar nu för tiden faktist.. men det blir väl iaf en gång om dagen.. hehe
23. Cykla när du ska någonstans? inte just nu, cykeln är isönder..
24. Gå i skolan? Nä, studenten för 2 år sedan snart.. men när jag gick i skolan var jag inte där så ofta som jag borde varit.
25. Klä dig i svart? I love it!
26. Lita på folk? Nej.. sorgligt nog inte..
27. Äta sushi? Tror inte jag har ätit det på minst 2 år!

SOCIALT;
28. Har du många vänner? 
Nä, men kompisar har jag väl några stycken.
29. Hur många har du kysst? Eh.. jag vet inte riktigt.. men inte så många..
30. Vem kramade du senast? Mormor
31. Tycker du om att träffa nytt folk? Ja, det gör jag men jag kan vara väldigt nervös innan..
32. Pratar du ofta med okända människor? Det händer.. är inte rädd för det..
34. Vem pratade du senast i telefon med? Emelie.
35. Vem fick du senast sms av och vad stod det? Pappa: "Bra"... mycket intressant sms! haha
36. Har du sagt "jag älskar dig" till en vän? Ja.. fast jag har hört det från fler än jag har sagt det.. De orden ska inte missbrukas tycker jag! Men Ellinor har nog hört dessa x antal gånger<3

FÖR ELLER EMOT;
37. Långdistansförhållanden?
Emot.. fast Oskar och jag klarade ju det.. men det var påfrestande..
38. Utnyttja någon? emot
39. Självmord? emot, men jag dömmer ingen som gör det och jag har väl själv varit nära att ta det steget för många gånger.
40. Dödsstraff? Nä, plåga svinen!
41. Abort? Emot! Men jag dömmer ingen som gör det.. Om barnet är sjukt och inte kommer att få ett drägligt liv p.g.a detta så tycker jag det är okej eller om kvinnan är allvarligt sjuk..
42. Använda droger? Alkohol kan vara lika farligt som droger.. så jag säger att det är upp tillvar och en så länge det inte skadar någon annan än dig själv..
43. Sex före äktenskapet? Jag är en hedning så jag säger för..
44. Köra onykter? Klart jag är emot!
45. Mobbning? Mobbning är något av det värsta du kan vara med om.. det skapar djupa sår i din själ.. klart jag är emot.

ANTAL;
46. Gånger du varit kär?
Förälskad många gånger men kär bara 2 gånger..
47. Personer från högstadiet du fortfarande har kontakt med? Många fifrån högstadiet men ifrån klassen är det bara Jennyfer som jag har regelbunden kontakt med.
48. Tjejer du kysst? Aldrig kysst, men en vänskaplig puss kan förekomma!
49. Glassar du ätit på en dag? Usch, det vågar jag inte tänka på.. fanns en tid då jag hetsåt..
50. Personer du älskar? Min familj och min "egen" lilla familj..
51. Personer du hatar? Hatar är ett starkt ord..
52. Gånger du varit full? Minnesförlust!
53. Gånger du slagit något? om man inte räknar med mina syskon är det väl 5-6 stycken jag har slagit..

SVARA ÄRLIGT;
54. Tycker du om någon just nu?
Ja
55. Har du någonsin strulat med någon som haft flickvän? nä, men pojkvän..
56. Vem kysste du senast? Oskar så klart
57. Tror du på spöken? klart jag gör..
58. Har du någonsin haft ett one-night-stand? Nej
59. Åkt polisbil? Nej, men jag har suttit i en.. haha
60. Din största svaghet? Min ätstörning..
61. Har du någon gång köpt kondomer? Jadå.. inget skit i min fitta tack!
62. När grät du senast? Jag gråter ofta inombords.. men det kanske inte räknas.. senast jag fällde en tår var väl i helgen..

HAR DU NÅGONSIN;
63. Gråtit över en kille? 
Ja..
64. Ljugit för någon? Ja.
65. Träffat någon från internet in real life? ja
66. Slagit ner någon? Nej.. jag har iaf inte gjort så någon legat på marken..
67. Gråtit offentligt? Ja
68. Hånglat med en ful person? nej
69. Krossat någons hjärta? Jag tror det..
70. Sagt att du hatar någon? Ja.

RANDOM;
71. Varför bloggar du?
För att jag tycker det är kul och för att försöka få ut mina känslor i ord.
72. Dricker du kaffe? Ja men inte lika ofta längre.. får ont i magen av för mycke kaffe..
73. Vad skulle du aldrig få för dig att äta? Om det hade varit hungersnöd hade jag nog ätit allt.. men sniglar låter inte så gott..
74. Äger du en digitalkamera? mm
75. Vilken färg har din tandborste? Blå och vit.
76. När sov du senast på golvet?
var ett tag sedan men jag tycker om att ligga på golvet.
77. Har du några syskon? 2 småsyskon, Emil och Sofie<3
78. Bästa fikat? kaffe och kladdekaka med grädde..
79. Favoritmånad?
Den månaden då man märker att våren är på väg..
80. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
21 år.



Så det var en trist lista om mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0