störd mitt i allt..

Just nu ligger Oskar och pratar med Ricardo i telefon och jag sitter här iförd ett täcke bara.. myspys..not! haha.. finns det något värre än att bli störd i kärleksakten haha!

Börjar jobba nu klockan 4 och det känns bra.. Trivs ju på jobbet men faktist har jag börjat kolla runder på annat att göra.. Vill ju flytta ifrån Hörby så jag kollar runder lite.. visst inte så aktivt men jag gör det.. sen är jag ju inte alls säker på om jag alls vill jobba inom vården.. känner mig rätt så förvirrad.. visst jag är bara tjugo år men känner mig ändå stressad över att jag inte riktigt vet vad jag vill! Men får nu Oskar det där jobbet i Ängelholm så flyttar vi väl ditt eller till Helsingborg. Jag hoppas verkligen att han får det.. Jag vill, jag vill, jag vill..

Nä, nu ska jag snoka vidare på internet.. haha

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0