Vad gör man?

Vad gör man när man känner sig så otroligt osexig och hur man än försöker så ändras det inte? Faktist har jag aldrig tvivlat på mig själv när det kommer till det sexuella..eller vad man ska säga.. men nu gör jag till och med det..

Visst jag har aldrig tyckt att min kropp har varit fin.. särskillt mina bröst har jag alltid haft komplex över, men den senaste tiden har jag känt ännu mer hat till min kropp.. jag försöker och försöker att ändra min syn på kroppen och verkligen känna mig sexig.. för jag tror att vi alla behöver känna den där "Gud, vad jag är het!" känslan.. men jag kan liksom inte..

Fan jag vill ju känna mig sådär "porrig" och oemotståndig men jag gör inte ens det längre.. självkänslan är så låg den bara kan vara just nu..

Hatar att ständigt gå omkring med gråten i halsen och sådär ont i magen.. kan inte allt bli bra? Kan inte alla "sjuka" tankar försvinna? Kan jag inte iaf, om bara så för en dag, kunna se mig i spegeln och verkligen gilla det jag ser?


Måste få prata med mamma.. har inte pratat med henne på länge.. eller jo det har jag ju men inte sådär "djupt" som vi brukade göra.. får kanske ta och sova över hos familjen en natt och verkligen sätta mig ner med min älskade mamma och verkligen få känna mig trygg och veta att vad jag än säger kommer hon alltid älska och stötta mig.. ibland önskar jag till och med att jag fortfarande bodde hemma och kunde få känna mig liten ibland.. släppa alla "måsten" om så bara för en stund..

Hjälp, vad ska jag göra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0