Workout

Så nu har man tränat i ungefär en timme.. härligt.. det bästa är när man hoppar in i duschen efteråt och man känner hur duktig man varit.. värsta lyckoruset.. Duktiga Désirée!

Idag har jag inte gjort mycke.. sov till halv 2 vilket inte alls är bra.. jag avskyr att sova så länge.. har inte gjort det sedan jag precis kom in i tonåren.. det är precis som att när jag väl somnar kan jag sova hur länge som hellst... jag vill liksom inte vakna.. sen är det ju alltid så att jag vaknar flera gånger mitt inatten för att jag sover oroligt sen framåt morgonen sover jag som en stock.. fortsätter det såhär får jag nog kolla upp det.. för det är inte likt mig.. jag brukar vakna vid 8 halv 9 tiden..

Nä, nu ska jag och Oskar laga mat.. sen så ska vi nog se på en film..vet inte vad riktigt än.. kanske den som går på 4:an ikväll... fast Oskar är inte riktigt säker på om han vill det eftersom han snart ska ut och flyga..hehe.. grisröv är vad han är haha.. Åker till Thailand utan mig.. Visst jag hade chans att åka med men jag kände att jag inte har pengar plus att sådana fall ville jag åka bara med honom.. inte så att jag har något emot hans familj men det hade varit mysigt om det bara hade varit han och ja..

nä, nu ska jag ut i köket och hjälpa Oskar med den där jäkla maten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0