Besök av Svärmor<3

Nu har svärmor varit här och det har varit jätte mysigt. Vi fick ett jätte vackert hjärta som man kan dekorera med sand och stenar och ljus eller varför inte ha lite härlig frukt i den. Lena tipsa om att vi kunde ha typ olika teman beroende på vilken årstid, smart=) Vi fick även en färgglad dörrmatta och några roliga muffinsformar. Lena och Oskar gjorde lite potatissallad och härlig lax som vi festade på. Synd att inte Axel och Cornelia också kom hit men det får vara en annan gång!

Mor och son<3
Det vackra hjärtefatat vi fick av Lena. Oskars fot kom också med hehe..

Sitter och lyssnar på Oskars gitarrspelande, underbart<3 särskillt när han spelar mina favvislåtar..

Det gick bra hos sjukgymnasten. Vi gjorde inga övningar utan pratade mest. Kom fram till att jag ska börja kolla efter ställen där jag kan tänka mig att gå och få massage. Jag är ju livrädd för det där när folk tar på mig, första reaktionen är att springa när någon tar i mig. Till och med Oskar får inte ta på mig ibland. Jag stelnar till och känner ett sådant obehag "Dom får inte känna hur äcklig kropp jag har" är min tanke. Vi ska börja med ansiktsmassage eftersom att mitt ansikte är rätt neutrallt i mina tankar, inte som min kropp som jag själv äcklas av utan tvärt om kan jag faktist tycka att jag har rätt sött ansikte. Vackra ögon osv. Lite nervös för det där med massage men det är också något jag vill göra just för att utmana mig själv, känna varje kroppsdel med hjälp av någon annan.

Jaja, nu ska jag läsa och slappa lite..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0