Blod tjockare än vatten?

Jag kommer alltid stå för vad jag säger och vad jag gjort! Tyvärr kan alltid någon bli sårad även människor som jag bryr mig jävligt mycket om och som jag räknar till min familj även om det gör ont i mig. För ungefär ett år sedan grät jag så ledsen jag var över att behöva berätta något som jag visste skulle göra jäkligt ont för en väldigt underbar fin tjej, men jag kände att det var bättre att hon fick höra sanningen från mig än från någon som hon inte känner så väl. Jag har många gånger efter det undrat om jag gjorde rätt om jag skulle strunta i det och inte lagt mig i. Men samtidigt vet jag också att då hade jag inte kunnat se värken honom eller henne i ögonen igen. Jag sprider aldrig falska rykten! Jag är inte en sådan person vilket gör djävulskt ont när folk som har känt mig hela livet tror det! Men är det så ni vill ha det så fine, det bevisar ju bara vad jag har känt länge. Att jag inte spelar någon roll och har aldrig gjort det! Jag passar inte in i er perfekta värld längre..

Störst av allt är kärleken det vet jag! Men jag vet också att blod är tjockare än vatten och för mig betyder ni ändå allt och lite till, har alltid gjort och kommer så alltid göra, med eller utan er vid min sida!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0