Bra att ha kompis

Stod i duschen och funderade en massa! Har kommit fram till att många av mina "vänner" har mig som en "bra att ha kompis" vilket är väldigt sårande och gör djävulskt ont. Jag duger bara när man blivit oväns med sina andra kompisar eller när jag kan "ge" något. Jag är väldigt bra att ha när man är ledsen eller ska snacka skit om sina andra vänner som man sen springer tillbaka till så fort dom ringer. Jag stannar alltid kvar, säger vad jag tycker men stannar alltid kvar. Vissa har en tendens att kunna bestämma något med mig och sen helt plötsligt kan dom ringa och säga återbud eller ännu värre skicka ett sms och säga: "Tyvärr, har kommit något emellan.." Sen visar det sig att man har stuckigt iväg med någon annan "viktigare" vän.. Kanske gör dom så för dom vet att jag alltid finns där och är villig att förlåta..

Ellinor, Emelie Kronbäck, Johannes, Jennyfer och Johanna är dom som jag vet alltid finns där och inte ser mig som en "bra att ha kompis"!

Ellinor- Har alltid funnits där och är min bästa vän. När som helst finns hon där för mig och precis som jag alltid är där för henne. Jag älskar henne mer än jag själv kan fatta! Ord räcker inte till för vad jag känner för denna vackra varelse!<3

Emelie Kronbäck- Vi fann varandra efter gymnasiet och jag vill aldrig släppa henne..

Johannes- Känt honom sedan barnsben, en sann vän som alltid ställer upp. Han gör mig stark när jag är sådär bölig och nere.. Plus att jag alltid har väldigt kul med "Jolly-Jumper".. En jävligt bra "Date" också!

Jennyfer- Hon fanns där och hjälpte mig att börja lite på människor igen.. Jag är så tacksam för att hon kom in i mitt liv just då när jag var så skör och rädd.

Johanna- Vi träffas inte så ofta men var gång jag träffar henne så känns det som om vi är tillbaka på "Milnertiden". Hon och jag mot allt! Älskar hennes rättframma sätt! Henne vet man alltid var man har! Och hon har för alltid en del av mitt hjärta!


Ni finns alltid där! Trotts att jag är knepig ibland så står ni brevid mig och hjälper mig alltid! I mina värsta stunder och de bästa tider så står ni mig alltid bi! Vad som än händer så ser ni mig för den jag är och accepterar mina brister och fel och för det älskar jag er!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fint skrivit Désirée...det värmer:) tråkigt att vi inte ses så ofta!jag tycker om dig mycket<3

2009-07-04 @ 17:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0