date och svartsjuka

På min semester så måste jag dra till Tivoli i Danmark! Öl och karuseller är så roligt haha.. Nä, men nu ska man tydligen få rabatt där för att man är svensk! Älskar Danmark, friheten är större där på något vis. Får dra dit med några kompisar och köra Köpenhamn osäkert haha..

Nä, nu ska Oskar snart ut på date och jag ska gå och duscha inför festen haha.. Nä, Oskar ska inte på date utan han ska gå ut och gå med Teiwaz och en tjej, köra det där "hundtricket" haha.. Gör faktist inte mig något förutom att han knappt vågade tala om det för mig så nu retar jag honom med att han ska gå på date.. Jag går ju på date med Johannes lite då och då haha.. Jag är inte lika svartsjuk längre faktist vilket är skönt.. Det ända jag begär är att jag får reda på vad som händer sen är det lugnt.. Svartsjuka bara tär på förhållandet och skulle han vara otrogen så vet han om att han kommer få så mycket stryk att hans mamma inte kommer känna igen honom, så han vågar inte haha.. Nä, men ärligt talat tror jag aldrig Oskar skulle ha sex med någon annan eftersom han har varit med om en hel del. Han har sett alldeles för tydligt vad otrohet gör med människor.. mer säger jag inte..

Nä, nu ska jag läsa lite och sen duscha..

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0