Den felande länken!

Jag kommer från och med inte längre skriva något som har med mina känslor och tankar längre i denna bloggen. Det var därför jag startade denna för att just få ut alla mina känslor och allt som gör ont inom mig.. Jag startade inte denna bloggen för att såra någon utan för att både jag och andra skulle kunna få en bild av hur jag känner mig inombords. Jag har verkligen älskat att skriva här just för att jag har kunnat få ner vart ända liten känsla som annars bara hade farit runder i min skalle och som skulle gjort mig förvirrad.

Att gå till min mamma och berätta vilken hemsk människa jag är var droppen! Jag bölar just nu både för att jag är så arg och för att jag är så sårad. Åter igen är jag den som inte passar in, åter igen är jag den som gör fel, åter igen är jag den som ingen tror på.. Den felande länken helt enkelt! Den som bara duger ibland när man kan få ut något av henne.

Tack för att ni tar detta ifrån mig..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad har hänt?:s du är en bra människa Désirée...det är i alla fall min åsikt<3

2009-07-09 @ 13:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0