Dödstrött

Jag är inte död, det bara känns så! Är så trött alltid nu för tiden, vill bara sova hela tiden. Om det inte blir bättre under semestern så får jag väl gå och kolla upp det även om jag inte tycker att det är nödvändigt att man ska springa till doktorn i tid och otid. Men Oskar tycker att jag varit såhär alldeles för länge och det tycker jag med för den delen. Sover flera timmar om dagen och sover ändå på natten utan problem och är fortfarande jätte trött när jag vaknar.

Idag var jag ju hos sjukgymnasten och det gick bra. Hon tycker jag kommit långt även om inte jag själv tycker det. Kommer sakna henne nu när hon går på semester..

Orkar faktist inte skriva mer nu..

orkar inte, vill inte.. vad spelar det för roll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0