Dröm och K-stad

Alltså jag måste nog snart gå och kolla upp det här med min trötthet och huvudvärk om det inte snart går över. Hela denna veckan har jag ragits med huvudvärk och skit! Har skullat träna flera dagar men jag har inte orkat p.g.a huvudvärken och tröttheten. Jag dricker hela tiden så det kan inte vara det. Inte ens panodil hjälper!

Iaf så ska jag in till K-stad idag och festa med Emelie! Wii.. Får se om jag sover över hos henne för sista tåget hem går redan 23:23 så det lutar ju åt det hållet. Så jag måste till systemet och köpa lite cider, typ två. Gottis! Har tänkt att jag inte ska köpa något inne på stället eftersom jag är lite rädd för det där som hände förra året och nu har jag inte Ellinor med mig som kan rädda mig. Försökte ringa henne igår men ingen svarade, min älskade Ellinor<3

Drömde massa konstigt inatt. Underbara saker som sen blev väldigt konstigt. Jag hade börjat rida igen vilket jag faktist tänkt lite på den senaste tiden. Sen var jag gravid och fick en vacker dotter, rätt som det var var det bara en docka! Och jag grät så mamma fick trösta mig, bodde hemma. Fick läggas in på sjukhus och allt för detta. Usch, hemskt! Hände massa mer men det är alldeles för svårt att förklara..

Nä, nu ska jag planera lite inför kvällen.. haha.. typ duscha och lite sådant.. Tycker Oskar kan komma hem nu från jobbet. Känner för att prata lite med honom, har knappt träffat honom i veckan känns det som.. Jag har bara sovit pga huvudvärken..

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0