du<3

Jaha, då har jag semester och det känns härligt! Ska snart till min psykolog där jag inte varit på någon månad och det känns lite nervöst! Det skar ju sig lite mellan honom och mig och därför har jag inte gått ditt men jag känner ändå att jag behöver prata med honom även om det känns jobbigt..

Annars är det sådär med mig men jag hoppas att det ska bli bättre nu när jag får vara ledig ett tag..

Vad jag längtar efter dig.. mina tankar är ständigt hos dig.. när får jag träffa dig?

Oskar och jag hade det varkligen mysigt inatt! Vår kärlek utvecklas ständigt och bara jag tänker hur mycket jag känner för honom så får jag tårar i ögonen. Han är verkligen något utöver det vanliga! Yes, vi bråkar och är sura och arga på varandra men de där stunderna då allt är så underbart mellan oss så känner jag verkligen hur jag skulle kunna sprängas av lycka! I mina ögon är han inte perfekt för det vet jag att ingen kan vara men och gud vad trist det hade varit om han hade varit perfekt! MEN han är allt jag någonsin velat ha och han är verkligen min!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0