Ge mig luft!

Usch vilken jobbig dag det är idag! Har ont i huvudet och är svinigt trött, gick ändå och la mig i tid igår. Fattar inte vad det är med mig idag. Känner hur tålamodet är på botten, inte bra att jobba då, men vad ska man göra?

Ska träna sen efter jobb vilket jag har längtat efter. Hinner inte bort till mormor vilket jag skulle vilja, ska hem och städa efter träningen. Vill ju visa henne tatueringen som är till morfar. Ska bort på graven också hade jag tänkt. Vill liksom visa den för honom också. Det är kanske löjligt att köra till en grav för att visa en tatuering, han är ju död. Men någonstanns inom mig så vill jag tro att han ser mig och hör mig, finns hos mig. Vid graven känner jag mig ännu närmare honom..

Har lite krypande ångest i mig idag. Det liksom ligger där under ytan och pyr och jag känner mig så orolig i kroppen. Hatar när det är så, när det inte får ett "utbrott" utan bara ligger där och trycker och väntar. Man känner hur det täpper till lite i luftrören och magen kniper och kroppen känns allmänt seg. Känner hur jag bara vill fly allt.. Kommer detta någonsin att försvinna?

Nä, åter till jobbet..

puss

Kommentarer
Postat av: susan

hejhej :)

gillar din blogg vad tycker du om min ^^?

2009-07-07 @ 23:21:09
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0