kärlek till vänner

Jag mår fortfarande inte så bra men jag har underbara människor runt mig..

Emelie(kusin) om du bara visste hur mycket du betyder för mig, bara att sitta och skriva med dig över msn kändes underbart även om det igentligen inte skrevs om något speciellt... du är som en storasyster för mig.. alla mina kusiner betyder mycket för mig och jag hoppas dom vet det innerst inne..<3 Ellinor, saknar dig<3

Jessica, Emelie, Joanna, Ellinor, Jocke, Julia, Jonatan<3
och jag får inte glömma Anna och Emma<3

Annars är jag mest lite putt idag, av olika anledningar.. Allt jag kräver är lite respekt.. är det för mycket att begära? Tycker inte jag iaf.. Även om vi inte är alls nära, inte som förr, så kan man ändå inte behandla mig som helst.. Jag har faktist känslor innanför det där hårda..

Emelie K, jag längtar tills på lördag!<3 Låt aldrig någon ta dig för given hjärtat<3


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

härlig bild =)

2009-07-28 @ 17:40:30
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag längtar också tills på lördag<3 tack för att du är så bra som du är<3 du betyder mycket för mig!

2009-07-28 @ 21:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0