livet?

Tårarna bränner bakom ögonen men ändå kommer dom inte fram.. Det är inte lönt att fråga varför jag mår såhär, det har jag gjort nu i några år och jag får aldrig något riktigt svar på det.. Känns som om jag har en tickande bomb inom mig..
Vad hjälper det att gråta? Får bara massa frågor om varför tårarna faller, vilket jag förstår. Men jag kan ju aldrig riktigt svara på varför tårarna kommer.

Fick ett armband av mamma idag, hon hade ett lika dant. Jag ville bara slänga mig runt halsen på henne! Underbara mamma! Varför slängde jag mig inte i dina armar? Jag hade verkligen behövt din kram, jag hade verkligen behövt din tröst! Men något höll mig tillbaka..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Finns här för dig<3 på lördag ses vi:)

2009-07-28 @ 15:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0