Marknad=Offside på kvällen!

Hade jätte kul igår på offside som vanligt! Inte förän man har kommit ner där och tagit den första klunken av öl så känner man att det verkligen är Hörby marknad! Johannes var min date för kvällen och vi hade super kul, Camilla och Cherie(hur fan stavas det?) möte vi också där så det blev en hel del trams mellan oss. Sedan träffade Jag Tord! Gud vad jag har saknat den killen. Vi snackade om AC/DC en hel massa ända tills flickvännen blev lite svartsjuk och drog iväg med honom haha.. Herre gud jag har pojkvän och är väldigt kär i honom!  Lite innan jag skulle dra mot mormors lägenhet kom Caroline fram och vi snackade en massa, eller jag slöddrade haha.. Blev lite för mycket öl, men känner iaf inget idag som tur är. Följde Johannes till bilen som han hade ställt uppe på konsum och sen körde han mig till mormor, vilket typ bara tar 5 minuter att gå dit. Men det var kul iaf, sitta i Johannes 740 är inte kasst! Snälla han som kom ner dit bara för min skull haha.. Och så klart pratade jag med min bästaste bäste vän Ellinor! Hon jobbade och stog i hela kvällen och natten. Duktig flicka<3

Idag händer det! Wii.. klockan 13:00 smäller det! Oskar kommer dit sen när han har slutat. Längtar efter honom hihi.. Har ju varit ifrån honom nu ett tag haha..

Nä, nu får jag fortsätta jobba och denna värmen.. olidligt! Hoppas att det blir lika skönt väder på min semester!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0