mens!

Plötsligt slog det mig varför jag är så lättirriterad och överkänslig! Jag har ju mens! Skönt att man kan skylla på något! Nä, men faktum är att jag blir väldigt lätt irriterad, eller det är jag alltid (har kort stubin), men när jag har mens så har jag väldigt svårt för att hålla det tillbaka. Samma med känslor, jag blir lättrörd och känslorna går i en berg och dalbana.. Oskar sa igår att det var synd att jag inte var hemma idag när han kom hem men han ska nog vara rätt så glad över det haha.. Jag hade nog halshuggit honom haha.. gått på som en ångvält över saker som han inte gör men borde göra! haha.. Tur att jag ska sova i Hörby inatt också.. de första dagarna är ett helvete rent ut sagt! Inte för mig precis men alla runt omkring mig! Typ Oskar haha.. Jag biter till för minsta lilla. Det är faktist rätt skönt att få lov att vara arg! På något sett är det mer accepterat om man säger att man har mens.. konstigt!

jaja, rörigt värre..

pusspuss




Kommentarer
Postat av: Kadri

HEJ KIKAR IN OCH FRÅGAR DIG OM DU VILL BLI VECKAN BLOGG ? ANMÄL DIG NU.

2009-07-01 @ 14:40:30
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0