Mys i parken

Har precis kommit hem. Hundarna och jag gick och mötte Oskar när han slutade och innan dess var vi parken och myste:

Ida räcker ut tungan haha..
Teiwaz har blivit halv haha..
Ida har fått span på något!
Puss på matte

"Sutten" stäcker ut sig riktigt ordentligt. Myspys.
Teiwaz somnade nästan.
Han "fnattar" sig mot gräset.
Slut på friden, Teiwaz har fått syn på en hund och det slutade med att jag ficktvinga ner honom på sidan och lägga mig över honom,  medans han skrek och var helt tokig. Tråkigt att det ska bli så.. Hjälp?
Ida låg lugnt kvar. Gav bara ifrån sig några "muff" vilket inte gjorde saken bättre för Teiwaz.. Kaos!
Ida ligger och njuter och Teiwaz ligger och sprattlar runt..
Min nya klocka<3
Mys med matte..
gullet<3
Min vackra Teiwaz!
Matte Désirée har fått anknäbb haha..
FinFina Ida!<3
only me
"Dutten"<3
haha.. Kolla Teiwaz min!
Idisen och jag<3
pusskalas
Väntar på Oskar utanför Ica=)

Utan mina hundar vet jag inte vad jag skulle gjort!

"Hundar- när de väl fastnat för en är deras kärlek stabil och den varar till sista andetaget." av Elizabeth von Arnim (1866-1941)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0