Sänglarm och räddsla

Jaha, då var man hemma igen. Skönt! Jobbade till 13:00 idag och höll typ på med att installera ett sänglarm hela förmiddagen, det ville inte som jag ville men till slut så fick jag rätt på det. Kan ju säga att jag hann svära en hel del haha.. Efter jobbet så stack jag och träna lite. Det gick bra fast precis innan jag skulle börja hade jag liksom en "klump" i magen, oro i mig när jag såg vad det var för folk där men jag lyckades koppla bort det. Kände att om jag springer nu så kommer jag aldrig hit igen, bättre ta tjuren vid hornen och kämpa på. Annars händer det väl inte så mycket just nu, är ledig nu i två dagar och då ska jag fixa och trixa hemma, ska även till sjukgymnasten. Sen jobbar jag fredag, lördag och söndag sen har jag semester i 4 veckor! Skönt! Men det känns ändå lite sorgligt för jag har kommit så bra överens med en tjej som jobbar nu som vikarie och när jag kommer tillbaka från semestern är hon inte där. Hade gärna velat umgås med henne! Sen har ju hon världens gulligaste lilla dotter, träffade henne igår. Får kanske fråga henne om vi ska hitta på något utanför jobbet. Jag kan verka rätt "tuff" men jag är fruktansvärt rädd för att få ett "nej" eller känna att någon är med mig bara för att vara snäll. Rädd för att ta kontakt men ändå inte, är rädd för att tränga mig på. Nä, nu ska jag gå och duscha och sen gå ut en runda med hundarna.. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0