sårande och roliga ord

Hemkommen nu ifrån Julias och Jonatans födelesedagskalas.. Var mycket trevligt ända tills jag blev sårad. Då stack jag och Oskar. Fast jag hann att böla lite mot Ellinors axel en stund vilket jag behövde för annars hade jag gått och grubblat en massa.. Vad hade jag gjort utan älskling och Ellinor?! Visst mitt och Oskar förhållande är som en berg och dalbana men vi finns alltid där förvarandra så fort den ena av oss blir ledsen eller "svag". Jag kan ofta klaga på Oskar eller över Oskar men den kärlek jag känner för honom är så otroligt stark. Han gör mig till en bättre människa och han gör mig stark. Och Ellinor hon är bara underbar, att ha henne som vän är något av det bästa som hänt mig! Utan Ellinors vänskap skulle jag nog gå under! <3


Anders(min morbror) sa några väldigt kloka ord och meningar ikväll hehe.. Här är ett av dessa:

"Om ryssen kommer så bytar vi ut alla skyltar så dom leder till Gustav!" (Gustav är min älskade pappa)

Vi stod och pratade om vilket håll Ystad låg och då sa Anders detta haha..

Allt för mig denna natt, nu ska jag gå och mysa med min man, min Oskar<3

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0