Sparar till nästa helg!

Så var snart denna fredagen över. Blev inget festande tyvärr men det är faktist ganska skönt. Betyder att det blir mer dricka till kasedansen haha.. Emelie och jag ska dansa alla gubbar och tanter av banan haha.. Misstänker att där är lite yngre människor också och dom åker också av banan haha.. Mamma satte sitt kaffe i halsen när hon hörde att jag skulle på något sådant haha.. Inte min stil och smak alls men vad gör man inte för sin söta Emelie! Jag får dricka lite innan bara så går det nog! haha.. Ska försöka ta fram min "mjuka" sida så Emelies mamma inte blir rädd haha.. Nä, jag tror hon gillar mig! Jag är väluppfostrad, bara lite vulgär i snacket ibland! haha.. Och det är sant, jag och Emelie är inte alls lika i personligheten men vi har det för jävla roligt när vi träffas ändå! Älskade "Tragget"<3

Imorgon blir det Höllviken för vår del.. kan bli mysigt.. var länge sedan jag var där..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha:) ja självklart ska vi dansa alla av banan;)ska bli så kul att du följer med!du är härlig precis som du är snäckan och min mamma gillar dig också;) måste bara få dig att sluta kalla mig tragget;) puss<3

2009-07-25 @ 14:00:33
Postat av: Emelie

Gick nog inte så bra med min andra kommentar:p haha vi ska nog få roligt tror jag;) min mamma gillar dig,precis som jag;) vet bara inte hur jag ska få dig att sluta kalla mig tragget;) puss<3

2009-07-26 @ 10:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0