Sparkas inte!

Har inte så mycket att säga idag mer än att jag är fruktansvärt trött och bara vill att det ska bli lördag så jag kan vara ledig. Ska nog gå och lägga mig och vila en stund nu på sängen här på jobbet.. Ska och träna nu efter jobbet och sen ska jag bara hem. Funderar på att dra till k-stad men jag vet inte om jag pallar. Imorgon ska jag ju dit med sötnosen Emelie<3 Ska bli kul.

Igår skrev jag ett väldigt känslomässigt inlägg här fast jag lovat mig själv att inte göra det mer.. trotts att min blogg har varit lite som terapi för mig just för att jag får skriva av mig mina känslor så har jag ju nu fått reda på att det inte gillas av vissa i min närhet, sen att det gör så att jag mår bättre det skiter man i. Bara dom får må bra och slippa ha dåligt samvete så är det okej.. Mina känslor kan ingen ta ifrån mig. Det som ni inte tycker är så stor sak är kanske mig en jätte stor sak. Det folk säger till mig kanske inte menas illa men jag tar det så.. Men det är ju så fruktansvärt lätt att sparka på någon som redan ligger ner, en person som redan är ur balans är väldigt lätt att såra eller göra illa.. tänk på det...

Nä, nu ska jag gå och vila lite.. behöver det..

puss

Kommentarer
Postat av: jojjo

hej:D vad har du hittat på idag?:D

2009-07-10 @ 13:16:33
URL: http://lilllamej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0