Stackars mig!

Herre Jösses! Detta är inte friskt! Vaknade inte förän halv 1 och då har jag sovit hela natten och är fortfarande jätte trött! Känner mig som världens sämsta sambo och världens sämsta matte till mina hundar! Måste ta tag i detta för det funkar inte längre.. Jag kan inte koncentrera mig längre heller.. allt är helt rörigt i huvudet! Ont i huvudet!

Idag händer inte så mycket och det vill jag inte.. Ska bara ta det lugnt så jag orkar med helgens jobbande.. Sen är det ju semester och då ska jag verkligen ta hand om mig själv och njuta! Kanske, om jag vågar, så sticker jag iväg och badar. Har inte badat en ända gång i sommar. Bara när jag var på Rhodos då förstås, men då var alla mina "sjuka" tankar som bortspolade och det var bara jag och min älskade mormor! Ska nog ringa henne sen och höra om jag kan sova där i helgen..

Nä, nu ska jag läsa lite och vänta på att älskling kommer hem och kan krama mig! Jag behöver en kram känner jag!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0