svårt

Bion var jätte bra igår. Verkligen värd att se.. "Johan Falk - Gruppen för särskilda insattser". Jag mådde riktigt dåligt över en scen och det värsta är att det verkligen händer i verkligheten.. Nä, den var verkligen värd att se. Hade jätte roligt med Elle också=)

Igår blev jag så sårad. Oskar sa något och han gjorde det inte alls för att såra mest på skämt, men jag tog det helt fel. Jag skrattade bort det men har gått och tänkt på det sedan dess. Det är så lätt att såra en människa som har dålig självkänsla även om det inte ens är med mening. Sitter nästan och börja gråta bara för att jag tänker på den situationen..

För tillfället så mår jag inte alls bra men har ett leende på läpparna. Men jag försöker göra så mycket som möjligt för att slippa undan tankarna.. Fan vad allt ska vara så svårt! Jag skäms så över mig själv och mitt beteende men kan ändå inte sluta med det jag gör.. det är en trygghet på något sätt.... Allt är så rörigt i hjärnan, inget funkar längre.. Utåt funkar det men inom mig är det kaos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0