Torsdag!

Jaha då var det torsdag, tiden bara rinner iväg!

Igår var jag ju med mamma på stranden! Bara hon och jag! Härligt! Pratade om allt mellan himmel och jord. Vi badade inte för det var för kallt, vilket var tur för vi hade aldrig hunnit torka  eftersom det hela tiden kom stora moln och skymde solen. Så fort solen kom fram var det jätte varmt och sen när den gick i moln blev det iskallt hehe.. men vi hade mysigt ändå..

På kvällen var jag hemma hos min kusin Emelie och tittade på en liten valp som hon passar! Underbart söt! Stannade där ett tag och bara snackade vilket var mysigt! <3

Idag ska jag till psykologen, klockan 13:00.. Sen ikväll ska jag på bio! Länge sedan jag var det! Ska bli kuligt! Wii!

Nä, nu ska jag ta på mig, har precis duschat så nu måste jag hitta någon tröja jag kan ha på mig!..

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0