träning, fylle, och böter!

Jag kom iväg och tränsade igår och det jag sörens bra! Jag behövde verkligen det.. När jag tränar så får jag bort det där "arga" inom mig! På löpbandet sprang jag för livet! Nu tränar jag för att jag verkligen vill och älskar det, innan tränade jag bara för att "ta bort hela mig" eller vad man ska säga.. Det var ett tvång, är skiträdd att det ska bli så igen.. Hela mitt liv har jag älskat att röra på mig, sprang orientering, spelade både fotboll och basket. Basketen älskade jag! Och orienteringen brann jag för! Älskar att känna känslan av att ha bra kondition!

Jobbade ju igårkväll och det var lugnt och skönt. Jobbade med en döhärlig tjej, jag blir så glad av henne.. synd att hon bara är vikarie!

Efter jobb körde jag ut till Södra Rörum där Oskar var på fest. Spelade Rockband och snackade en massa, trevliga människor! Var jätte trevligt men eftersom jag skulle upp klockan kvart i 6 idag så ville jag hem rätt snabbt. Men Oskar segade sig så vi kom inte hem förän vid halv 1 och då sätter min mage igång och krånglar sig! Bajs rent ut sagt haha..

Lite segt var du ju att gå upp och tror ni inte att jag råkade komma 5 minuter 5 MINUTER för sent och fick parkeringsböter! Fan att jag inte ställde bilen i garaget! Ösregnade gjorde det också när jag kom till Hörby och bara dom få meterna mellan min bil och dörren in till jobbet hann jag bli dyngsur! Och när jag väl kommer innanför dörrarna så är brandlarmet igång och alla pensionärerna stirriga! Falskt alarm som tur är men det går fan inte att få stopp ppå det där hemska ljudet! Höll säkert på att ringa i 10 minuter innan någon lyckades fixa det! haha, vilken morgon!

Nä, nu ska jag till mormor, börjar jobba sen igen klockan 4.. lagom roligt!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0