Sommardagar

Dålig uppdatering från lilla mig, men jag har haft fullt upp och när jag inte haft det så har jag sovit faktist. Sover det mesta nu, bättre att vara i drömmarna ibland..

I lördags var jag ju i K-stad med Emelie. Skrattade en massa och drack gott. Spanade in killar åt Emelie. Har kommit fram till att vi har rätt annorlunda smak på det här med killar haha.. Pratade även en del allvar också och jag känner att jag börjar öppna mig mer och mer för henne vilket känns jätte bra även fast det kan kännas lite "farligt" på något sätt. Ville inte att hon ska tro att jag är värsta psykidioten med massor av problem. Visst en del problem har jag men det finns så mycket mer av mig än bara det.

Vi hade iaf jätte roligt och drack massa gott, eller jag gjorde iaf haha.. Vi var även på "Chill out" för att jag skulle få se en killa "live" som hon har raggat lite på. Jag ville bara ha en öl och Emelie en drink men det visade sig att man inte bara fick beställa in dricka utan man måste äta något också, så vi beställde in en bananasplitt att dela på. Servitören tyckte nog vi var konstiga haha.. Tyvärr stack jag hem rätt tidigt, kom på en liten sak jag glömt och kunde därför inte slappna av riktigt efter det. Kände att jag inte kunde sova över hos henne då och det sista tåget hem gick 23:23 vilket är sjukt tidigt! Mycket synd.

När jag satt på tåget hem så hörde flera av sig och undrade vart jag var men då var jag redan på väg hem, vilket ändå kändes skönt. Skulle ju hem till min älskade Oskar<3 Var så underbart att slänga sig i hans famn där på perrongen! haha.. Men tack Emelie för en jätte härlig kväll i ditt sällskap<3 Snart blir det kasedans;)


Igår blev det då ändrade planer för vår del. Vi drog till Åhus istället för att kolla på min söta lillasyster och hennes lag när de spelade beachhandboll. Det var jätte mysigt! Mormor hade tagit sig dit och mamma och pappa var där. Mina gudföräldrar och dotter var också där vilket också gjorde mig så glad, det är ju min andra familj! Min lillasyster spelade som vanligt djävulskt bra, hon har det efter mig haha, och det blev god glass så klart. Det är ju ett måste när man är i Åhus!

Här kommer lite bilder från min och Emelies kväll:


Haha, Emelies mamma tycker jag är en "Hård" person haha.. Men jag är faktist ganska mjuk och snäll haha..

Här kommer lite bilder ifrån Åhus:

Mormor<3 Pappa står och tittar ut över havet!
Mamma och jag<3
Haha Oskars min är bara så bäst! Här sitter vi och äter glass fast glassen syns inte haha..


Nä, vad händer annars idag? Jo jag ska jobba ikväll.. 5 arbetsdagar kvar sen har jag semester! Wii..

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bara för att man har problem så blir man ingen psykidiot!skulle aldrig tro så bara så du vet..känns mycket bra att du kan öppna dig mer för mig nu:) tack för en mysig kväll<3 ses på kasedansen;) puss<3

2009-07-13 @ 13:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0