Allt för dig<3

Jag blir så arg! Ingen människa har rätt att göra sådär mot dig! Jag blir så jäkla förbannad över att du går med på allt jäkla skit han gör mot dig! Till och med i fängelset har han makt över dig! Jag gör precis allt för dig för du gjorde så mycket för mig och det gör så ont när en stor jäkla skit som han behandlar dig såhär, du som är en sådan ängel, en underbar människa! Allt är så orättvist! Du förtjänar en människa som verkligen älskar dig som du är och inte försöker göra om dig, som inte slår dig och misshandlar dig psykiskt! Om du bara visste vad du betyder för mig min vän! Om du bara visste hur många gånger jag gråtit över vad han gör mot dig! Om du bara visste hur många gånger jag velat banka skiten ur honom och skrika på honom att "Rör du henne en gång till så dödar jag dig!" Du är så vacker, både på utsidan och insidan! Jag är så glad att jag har dig i mitt liv och jävligt rädd att han ska ta dig från mig.. Jag älskar dig min vän<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0