"Ink-serier" är skit! Ligga illa som modebruttor!

Jaha en ny dag och varm dag! Ledig idag så jag ska bara njuta idag! Ska snart gå på apoteket och hämta min mediner och sen tänkte jag gå till bibblan och leta upp en bra bok. Tänkte senare dra mot parken med en filt och ligga där i skuggan och läsa tillsammans med hundarna. Köpte ju en sådfan där krok man skruvar ner i marken. Perfekt!

Oskar och jag hade en väldigt intressant diskusion igår och han sa något som var så himla bra. Ända sedan jag var lite och tittade på min pappas tatueringar så har jag velat fylla min kropp med sådant(tyvärr är det lite dyrt så det tar lite tid). Detta är alltså långt innan Miami Ink började sändas! Programet som jag hatar just bara för att nu ska alla ha taueringar! Alla sockersöta blondiner ska ha sina förbaskade stjärnor haha.. Alla vill vara som Kat von D, subban som jag hatar, ful brutta och absolut total korkad. Vet ni om att hon tar 6000 bara för att prata om en tatuering! Inte ens rita upp en utan prata om en! Alla dessa snyfthistorier på detta programet också! Nä, den ända som kan vara värd att titta på är väl sådana fall Chris Garver, känd långt innan Miami Ink, verkar vara en skön snubbe det där.

Iaf så kom Oskar fram till det här att man skulle strunta i det här med att alla skaffar tatueringar. Det är ju bara att hitta något som ingen har och jag kan nog säga att mina tatueringar inte är så vanliga.. inga stjärnor där inte haha.. Iaf sa han att det måste vara värre att vara en sådan där modebrutta som klär sig som alla andra. Fan man kan ju gå på stan och det ändå man ser är blondiner som har lika dana kläder. Det är sjukt! Folk som följer modebloggar och ska klä sig lika dant? Det är sjukt! Jag menar hur kul är det? Modetjejer är lika illa som folk som skaffar tatueringar bara för dom tittar på alla dessa "Ink-serier" haha..

Ta nu inte illa upp alla modebruttor, har faktist vänner och folk i min närhet som följer modet slavisk. Älskar dom i min närhet som är just sådana där modebruttor men jag kan inte för mitt liv förstå varför man vill se ut som alla andra..

Jag kör Désirée-stilen and I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0