Kalldusch och ordet förlåt!

Så då har man städat och gjort fint. Svärmor kommer idag! Trevligt! Hon kom aldrig till förra lägenheten men nu ska han iaf komma hit! Tycker jag ska bli skojsigt.

Har precis duschat i en kalldusch och ska snart iväg till sjukgymnasten.. orkar inte det precis men det får väl gå..

Hur är det annars med mig då? Idag är det okej men igår kom jag hem från jobbet med huvudvärk som inte var att leka med. Sov i tre timmar och lyckades ändå sova gott inatt.

Emil ringde mig och var helt ledsen på jobbet igår. Han hade tydligen fått reda på en sak som jag trodde han redan visste. Det är hemskt att höra när ens bror är ledsen och samtidigt jätte arg! Och ärligt talat så hade jag kunnat slå till den människan som beter sig som ett svin men jag gör inte det just för att han inte gjort något inför mig, men jag väntar! Jag anser att den människan har inte gjort mycket bra i sitt liv! Men sen samtidigt fattar jag också att han är så fruktansvärt osäker så han måste göra andra illa, så det är väl igentligen synd om honom. Kan inte fatta att jag var kompis med honom när vi var små, vad hände igentligen? Jo han ansåg att han var mycket bättre än alla andra i sin omgivning.

Sen är jag ingen människa som tycker om att vara ovän med någon utan jag är en förlåtande människa men han har helt enkelt fått för många förlåt från min sida. Önskar bara att fler skulle se vad jag ser när jag ser på honom.. Men det är väl tur att någon tycker om honom för hur det än är så förtjänar alla människor att ha någon som älskar en. Till och med han, och kanske han kan bli en bättre människa med tiden..

Jag är ingen felfri människa och det vet jag. Jag kan säga saker som jag inte borde men det är när någon har betet sig illa mot mig eller mot någon som står mig nära. Och jag vet att jag kan bli en bitch när jag går på som värst, när jag är arg, men jag ber alltid om ursäkt om jag fattar att jag gått för långt. "Förlåt" är något som jag alltid har lovat mig att jag inte ska vara rädd för att säga. Min pappa sa aldrig förlåt när jag var yngre och därför vet jag hur ont det gör när någon inte kan erkänna att dom gjort fel och ber om förlåtelse..

Nä, nu pallar jag inte skriva mer.. har fått skit i ögat så jag måste gå och försöka få ut det..

ha det bra

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0