Tvätt och orättvisor!

Så då var jag färdig med tvätten, nu ska den bara in i skåpen också. Usch! Skönt att det är över, tycker inte om att springa där nere i den långa läskiga korridoren. Har inte med mig vovvarna varje gång jag går ner där precis men dom fick hänga med mig två gånger iaf. Hade lite smått roligt åt dom!

Vem som helst kan bli mörkrädd i denna korridor, särskillt in ljusets släcks.

Hade lite smått roligt åt Ida och Teiwaz som inte förstod att man kunde gå upp för trappan utan försökte springa upp på det plana på sidan..hehe..


Satt och blev så förvånad och lite förbannad, kanske lite avundsjuk över att en känd bloggerska kan tjäna 6 siffrigt medans jag som är dödlig tjänar precis 5 siffrigt i månaden! Vart fan är världen på väg? Hon sitter på sin söta lilla rumpa och skriver "dagens outfit" medans jag springer och hjälper massa gamla och försöker göra så dom får ett dugligt liv! Skulle det inte vara tvärt om? Blir så förbannad! Samma gäller när man hör vad för lön politiker har och vad kungen och drottningen får i månaden, lika förbannad blir jag då! Det är sjukt! Så in i helvetes sjukt! Det är orättvist! Och det värsta jag vet är orättvisor!

Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

håller med om det sista.. helt sjukt. Speciellt med tanke på att hennes blogg verkligen inte ens är bra :S

2009-07-06 @ 13:44:59
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0