Sammanfattning och bilder

Usch, jag har inte sovit gott inatt! Alldeles för varmt, måste köpa en fläkt till sovrummet. Sen kunde jag inte somna om nu när Oskar stack. Börjar inte jobba förän 4 idag vilket känns bra, har lite att göra idag. Ska tvätta och städa!

Skrev aldrig igår eftersom datan inte ville som jag ville och jag palla bara försöka en gång haha.. Iaf hade vi en jätte bra dag. Åt frukost i parken, en väldigt sen sedan närmare bestämt klockan 1 åt vi frukost. På vägen till parken lyckades Teiwaz slita sig från kopplet när han fick syn på en hund och vi fick knappt tag på honom och när Oskar väl fick tag på honom så bet Teiwaz Oskar. Inte med meningen utan det var i allt tomullt som det skedde.

Men vi hade ändå mysigt i parken senare och under hela dagen igentligen. Bara massa trams och flams typ. Massa kärlek helt enkelt<3

Lite bilder från frukosten:




Ja det var allt vad jag orkar skriva nu.. Ska gå och lägga mig en stund nu och se om man kan slumra till lite innan det är dax för min tvättid.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

Grejen är den att jag inte får göra så mycket just nu, och ja det är svinjobbigt, men som du säger har jag misshandlat min kropp så länge, och den orkar inte med ett vardagligt liv.

Hittills har jag ju inte inbillat mig något som jag hittat :P Allt har haft ett svar, dock ett annat än det jag trodde från första början.

Kram! Ser mysigt ut med frukost i parken!

2009-07-06 @ 09:05:09
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0