Fredagen den 17 Juli

Vaknade halv 6 idag och kunde inte somna om pga allt väsen här ute! Men nu sitter jag här rätt pigg och det känns mycket bra. Panodilen har börjat värka nu så jag slipper huvudvärken jag vaknade med. Sitter och tittar på tv sådär över axeln samtidigt som jag sitter här! Top model, gamla avsnitt..

Idag så går jag på min sista jobbehelg innan semestern börjar! Mycket trevligt! Tror det kommer gå bra att jobba också.. Måste ringa mormor och höra om jag kan sova där imorgon.. Så slipper jag köra en massa, spara bensinpengar... Längtar tills den 27 då man får pengar igen!

Jag vet vad jag ska göra sen när semestern börjar, ändra om lite här hemma. Har fått en superbra idé och sen ska jag köpa bord och stolar! Såg ett skitsnyggt bord med stolar som var skitdyrt på "systemet"(tror jag det hette) i malmö. Ska försöka hitta något liknande och billigare.. Tyvärr är jag ingen rikeman men jag drömmer om det! Slippa behöva oroa sig över pengar. Hoppas Oskar får fast nu på Ica så vi kan börja leva lite! Hatar att behöva vända ut och in på pengarna! Kan inte någon rik snubbe dela med sig till en fattig undersköterska? Som tur är ska jag jobba lite mer till hösten, det blir inte jätte mycket mer pengar men lite till iaf..

Nä, nu ska jag gå och läsa en bok, håller på med en bok som handlar om människor som växt upp i olika sorters sekter. Väldigt intressant!

Slänger in en bild på mig och älskling hehe.. Jag älskar honom<3


pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0