Äspinge, pratstund och skratt

Vaknade och var pigg! Halleluja eller hallejulia som jag sa när jag var liten.. Ska hem till familjen idag! Det bestämdes inatt typ! Jag behöver mamma lite nu! Vi ska nog sticka till stranden om vädret blir bra. Myspys, bara mamma och jag!

Oskar och jag låg och snacka jätte mycket inatt. Han berättade massor och jag bara lyssna. Önskar jag att jag bara kunde lyfta bort allt från hans axlar så han kunde glömma allt jobbigt! Men sen samtidigt så är det ju allt det som hänt som format honom till den han är idag och den personen är i mina ögon helt underbar! Ibland kan jag verkligen önska att hans pappa skulle göra något mot honom inför mig så jag kunde säga några väl valda ord till honom. Detta kommer jag också göra om han skulle göra något mot Oskars syskon och mamma. Pappa är inte något man är utan något man blir och än så länge har han inte blivit det för Oskar! Oskar är 23.. Jag vet också att om Oskar och jag får barn så om han gör minsta lilla fel så kommer han få en förbannad Désirée över sig!
Något jag aldrig kommer förstå är när en förälder gör så mot sina barn.. aldrig!

Efter en lång pratstund så blev vi trötta och det blev lite flummigt! Massa skratta och bus! Jag älskar att det fortfarande kommer sådana där stunder trotts att vi varit tillsammans i 4½ år.. Somnade sen helt slut efter allt skrattande.. Älskade Oskar<3

Nä, nu ska jag packa ihop lite saker sen drar jag och hundarna mot Äspinge!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: B E A <3

Hoppas allt är bra med dig idag :)

2009-07-29 @ 22:57:28
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0