Värme och marknad!

Inlägget jag skrev precis försvann! Skit! Har iaf precis kommit hem från sjukgymnaste och det gick bra. Hon berömde mig för mina senaste framgångar. Jag är stolt över mig själv också!

Ska snart gå och duscha och sen sticka till Hörby på marknad innan jag börjar jobba. Har försökt få tag på både mamma och Oskar men ingen av dom svarar! Bajs! Är lite putt på Oskar för att han sticker iväg till Höllviken så fort han är ledig vilket gör att jag inte kan hitta på något men nu ska fan jag också göra något, jag ska gå på marknad så han får fan pallra sig hemåt! haha.. Klart han får vara där nere, det är ju sjukt härligt att vara nere i Höllviken när det är sommar men jag vill också ha lite roligt men kan inte lämna hundarna hemma ensamma hur länge som helst. Särskillt inte nu när det är så varmt. Lägenheten är som en bastu! Varmt för mig men tusen gånger varmare för dom!

Imorgon smäller det! Wii!

nä, nu väntar en kalldusch, sen så ska jag göra mig iordning och sticka iväg till Hörby.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0