what to do?

ÄRLIGHET

Ditt äldsta hångel? - 11 år äldre än mig
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - En
Vad tycker du om kärlek? - Både underbart och svårt
När kramade du någon sist? - Igår
Saknar du någon speciell person? - Ja
Har du svårt för att bli kär? - jag tror det
Är du singel? - Nix
När fick du senast en komplimang? -  Igår
Har du hånglat med någon av samma kön? hm..

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - ja
Hånglat med nån riktigt ful: - då tyckte jag inte det men nu efteråt så kan jag väl undra varför..
Hånglat med fler än 50 pers: - nä
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Ja
Gjort något riktigt dumt? - det har nog alla..
Gjort något du verkligen ångrar? - yes
Varit nykter på nyårsafton? - ja det har jag
Fått din mamma att gråta? - Alldeles för många gånger
Skämts över dina föräldrar? - Nä..
Skämts över dig själv? - mm
Sagt jag älskar dig och menat det? - Ja det har jag..
Tar du droger?  - Det beror på vad man menar med droger..
Dricker du? - varje dag, men om det är alkohol som menas så är det lite då och då
Vilka kläder sover du i? - Jag sover naken..hihi..
Vad hatar du verkligen? - ångest
Varit kär? - Mm.. Är kär
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - jag vet inte.. har väl varit lite smått betuttad..
Är du ensam nu? - hundarna är vid min sida
Vill du gifta dig? - Ja
Vill du ha barn? - JAA


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - Oskar haha
Såg dig gråta? - Hm ,det var ett tag sedan jag grät inför någon så jag kommer inte ihåg.
Fick dig att gråta? - Oskar
Du delade en drink med? - Jag delar aldrig med mig haha..
Du gick på bio med? - Elle...
Skällde på dig? - Teiwaz haha


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? - ja
Kramat någon? - Ja
Pussat någon? - Ja
Köpt någonting? - Ja, underkläder haha
Sjungit? - Yes
Saknat någon? - Mm..


JAG HAR:

Digitalkamera? - Ja, men hittar inte sladden så jag kan ta ut bilderna från den..
Telefon på rummet? - har ändast mobil
Egen dator? - Har en bärbar men sitter alltid vid Oskars data.
Husdjur? - 2 hundar
Bra kompisar? - Ja, dom jag har är bäst!
Tar du receptbelagda mediciner? - Ja, alldeles för många..
Vem vill du fika med just nu? - Ellinor<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0