Aerosmith - Pink

Just nu sitter jag och lyssnar på Aerosmith. Satt precis och sjöng med i "Gotta love it" för fulla muggar och nu lyssnar jag på "Pink". Kommer ihåg när denna videon spelades för fullt på mtv. Vi var på skidsemester och jag blev så glad när den kom. Helen(mingudmor) ville bara höre Chers "Believe" som också spelades då, visst jag tyckte om den också, men just "Pink" var så rolig video och idag tycker jag texten är skitball! När den kom ut var jag typ 9 och kunde knappt engelska så då lyssnade jag inte på texten utan gillade mest melodin och just vedeon hehe..

Här är den:




Pink it was love at first sight, yeah
Pink when I turn out the light, and
Pink gets me high as a kite
And I think everything is going to be all right

No matter what we do tonight

Kan man bli annat än glad av denna låten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0