Dagen framför mig och Michael<3

Nu har jag bytat om och packat. Bytat om inför träningen, nervös. Hoppas det går bra. Packat för att jag ska sova hos föräldrarna inatt.

Var ute med hundarna en lång runda och det var jätte mysigt men jag blev helt svettig! Gick i solen hela tiden och det blev riktigt varmt eftersom jag gick raskt också. Men det är härligt nu när sommaren kommit på riktigt.

Jag kan fortfarande inte riktigt fatta det. Han är död, han finns inte mer. Hur många gånger har man inte dansat till hans musik eller försökt dansa så som honom? Det är trist att det skulle bli såhär. Både jag och Oskar hade tänkt gå och se honom nu när han skulle göra sin turné men så blev det inte. Min absoluta favoritlåt är "Will you be there", låten jag hade i det förra inlägget, den finns ju med i "Rädda Willy" filmen, min absoluta favoritfilm när jag var yngre. Jag tittade på den om och om igen. Vet också att jag spolade tilbaka flera gånger i slutet på filmen när just denna kommer.
Det kom väl igentligen inte som en chock att han dog, han såg ju absolut inte ut att må bra. Men det är ändå jätte tråkigt. Jag trodde aldrig på dom där anklagelserna mot honom och jag vågar inte tänka på hur jobbigt han har haft i sitt liv. Nu kanske han äntligen får frid uppe i himlen. Sov gott<3


Så här väljer jag att minnas The King Of Pop!<3 Med ett stort leende på läpparna!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Han kommer alltid att vara King of pop<3

2009-06-26 @ 20:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0