Dröm och trötthet

Haha, jag drömde tosigt inatt. För övrigt är jag väldigt trött nu. Jag och Oskar låg och snackade massa innan vi somnade..

Nu till drömmen. Innan jag gick och la mig satt jag och spelade the sims. En av mina gubbar skulle få barn och var gravid.. Kunde inte lägga mig förän hon fått ungen. Iaf så drömmer jag sen att jag blir gravid och får mage lika fort som i spelet och dom här 9 månaderna går ju snabbt i spelet.
Helt plötsligt är jag i 7 månaden och har svårt för att gå. Jag och Oskar sitter helt plötsligt i den skolbussen som jag åkte i hela 10 år när jag gick grundskolan. Där sitter min förra bästa vän, som jag var bästis med ända till 7:an. Oskar tjatar på mig att jag ska sluta röka för det är inte bra för barnet vilket jag vet. Jag ger alla mina cigg till den där tjejen, även min favorittändare. Helt plötsligt får jag värkar och jag skriker: "Jag har ju bara gått 7 månader och 3 veckor!"

Jag vaknar när bäbisen är på väg ut.. haha

så jäkla rörigt det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0