Ge mig mera tid!

Idag har jag varit duktig.. Varit hos sjukgymnasten och det gick bra.. Fixat besiktningstid för min gamla lägenhet och ringt en massa telefonsamtal till HSB både om min nya och gamla lägenhet. Städat i gamla lägenheten, packat in saker i bilen. Varit på möte och nu jobbar jag. Gud vad jobbigt, och vad jag är trött nu! Längtar tills jag kan slänga mig i sängen..

glad att mamma och mormor finns nu och verkligen hjälper mig och stöttar mig..

Mormor sa idag att hon var jätte orolig för mig.. hon ville inte att jag skulle ta det där extrajobbet.. Hon ville inte att jag skulle slita ut mig helt vilket hon tror att jag är på väg att göra..  jag fick nästan tårar i ögonen..
Både hon och mamma ser verkligen att jag kämpar på, att jag verkligen försöker!
Mormor sa att det var min tur nu att vila ut, att det inte bara var jag som skulle arbeta skiten ur mig, att jag någon gång inte måste bära huvudansvaret. Och hon har rätt men vad ska jag göra?

Ibland vill jag bara ge upp..

Fan vad jag saknar mina hundar.. Hinner inte med dom på samma sätt nu eftersom det är så mycket med flytten och massa annat. Dom är ju mitt allt. Ida ser så ledsen ut varje gång jag går ifrån henne.. Fan, jag vill ju bara kunna vara med dom alltid, ge dom all min tid.. Gosa, träna och busa! Mina älskade vovvar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0