Grannen, Camilla Läckberg och dömmar

Så då sitter man här nyduschad och fin. Har varit ute på morgonrundan med Teiwaz och han äter just nu också sin frukost. Ska snart ner till grannen(banken) och göra några ärenden.

Härligt väder och jag hoppas på att det här vädret ska smitta av sig på mitt humör för det är inte det bästa nu. Började böla helt utan förvarning igår när jag lagt mig. Slängde iväg ett sms till Oskar och efter ett litet tag fick jag tillbaka ett sms som verkligen värmde. Var ungefär så här: "Visst att du har ändrat edig både till utseende och personlighet men du är fortfarande min vackra Désirée!" Efter de fina kommentarerna lugnade jag ner mig och fortsatte läsa boken av Camilla Läckberg. Älskar hennes böcker.

Drömde en dröm inatt som jag drömt flera gånger förut. Kan den utan och innan. Den är som värsta filmen! Borde kanske ta och skriva ner den för det är verkligen en bra story..

Jaja, nu ska jag göra mig iordning och besöka grannen=P hehe..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0